Spirulina
Spirulina is een installatie gebaseerd natuurlijke voeding en een supplement dat bètacarotine, gamma-Linolenic zuur, (GLA) ijzer, de vitaminen van B, en polysacchariden, sulfolipids & glycolipids bevat.De installatie bevat chlorofyl, ook phycocyanin, en carotenoïden. Hiervan, vooral hebben de carotenoïden anti-oxyderende kwaliteiten. Wegens de hoge nutritient inhoud, wordt de installatie beschouwd als een „superfood“ door velen, en de potentiële voordelen (vooral wanneer het over de potentiële voordelen van polysacchariden komt, sulfolipids & glycolipids) slechts zijn begonnen aan wordt onderzocht. Vanuit anti het verouderen perspectief, is het opmerkend de moeite waard dat volgens onderzoek, Spirulina, naast het hebben van een waaier van nutritients die aan het lichaam ten goede komen, bètacarotine (een krachtig middel tegen oxidatie) in tien keer meer geconcentreerd formaat aanbiedt dan de wortelen. Als denkend over het gebruiken van supplementen Spirulina, het de moeite waard is vergend uw tijd kiezend een betrouwbare leverancier voor uw producten, zoals volgens rapporten, FDA partijen van vervuilde spirulina in het verleden heeft gegrepen, dat schadelijk kan zijn indien gebruikt door consumenten. Ook vanuit anti het verouderen perspectief, is het opmerkend de moeite waard dat in klinische studies, het installatieuittreksel sommige van de leeftijd afhankelijke dalingen in geheugen en het leren heeft omgekeerd. Spirulina - Studies
Vonshak, A. (E-D.). Spirulina - platensis (Arthrospira): Fysiologie, cel-Biologie en Biotechnologie. Londen: Taylor & Francis, 1997. Diaz Del Castillo, B. De ontdekking en de Verovering van Mexico, 1517-1521. Londen: Routledge, 1928, p. 300. Abdulqader, G., Barsanti, L., Tredici, M. „Oogst van platensis Arthrospira van Meer Kossorom (Tsjaad) en zijn huishoudengebruik onder Kanembu.“ Dagboek van Toegepaste Phychology. 12:493 - 498. 2000. Karakterisering van biomassa Spirulina voor CELSS dieetpotentieel. Normaal, Al.: De Universiteit van Alabama A&M, 1988. Kornet J.F., Dubertret G. „Cyanobacterium Spirulina in het fotosynthetische compartiment van het MELISSA kunstmatige ecosysteem.“ Workshop over kunstmatige ecologische systemen, dara-CNES, Marseille, Frankrijk, 24-26 Oktober, 1990 Ciferri, O. „Spirulina, het Eetbare Micro-organisme.“ Microbiologische Overzichten. 47, 4, Dec. 1983. B c D Babadzhanov, A.S., et al. „Chemische Samenstelling van Spirulina - platensis Gecultiveerd in Oezbekistan.“ Chemie van Natuurlijke Samenstellingen. 40, 3, 2004. B c Tokusoglu, O., Unal, M.K. „de Voedende Profielen van de Biomassa van Drie Micro-algen: Spirulina - vulgaris platensis, Chlorella, en galbana Isochrisis.“ Dagboek van de Wetenschap van het Voedsel. 68, 4, 2003. Variaties in de Reactie van de Groei van Vier Verschillende Micro-organismen van de Analyse van de Vitamine B12 op het Zelfde Weefsel en de StandaardVoorbereidingen. Elizabeth A. Cook en Lillian N. Ellis. Microbiol van Appl. 1968 December; 16 (12): 18311840. Watanabe, F. et al. „Karakterisering en biologische beschikbaarheid van vitamine b12-Samenstellingen van eetbare algen.“ Dagboek van voedingswetenschap en vitaminology, Okt. 2002, 48 (5): 325-331. Spirulina Pacifica als Bron van Cobalamin Vitamine B-12. Januari 1999. Ayehunie, S. et al. „Remming van hiv-1 Replicatie door een Waterig Uittreksel van Spirulina - platensis (platensis Arthrospira).“ JAIDS: Dagboek van de Verworven Immune Syndromen van de Deficiëntie & Menselijke Retrovirology. 18, 1, het 1998:7 van Mei - 12. Khan, M., et al. „Beschermend effect van Spirulina tegen doxorubicin-veroorzaakte cardiotoxicity.“ Het Onderzoek van Phytotherapy. 2005 Dec; 19 (12): 1030-7. Wang, Y., et al. De „dieetaanvulling met bosbessen, spinazie, of spirulina vermindert ischemische hersenenschade.“ Experimentele Neurologie. Mei, 2005; 193 (1): 75-84. Gemma, C., et al. „De diëten in voedsel met hoog anti-oxyderend leeftijd-veroorzaakt activiteitenomgekeerde worden verrijkt vermindert in beta-adrenergic functie van de kleine hersenen en stijgt in proinflammatory cytokines die.“ Experimentele Neurologie. 15 juli, 2002; 22 (14): 6114-20. Chen, LL, et al. „Experimentele studie van spirulina - platensis in het behandelen van allergisch Rhinitis bij ratten.“ 中南大学学报 (医学版) = Dagboek van de Centrale Universiteit van het Zuiden (Medische Wetenschappen). Februari 2005. 30 (1): 96-8. Mir Misbahuddin, Mohammedanisme AZM Maidul, Salamat Khandker, ifthaker-Al-Mahmud, Mohammedanisme Nazrul en Anjumanara. Doeltreffendheid van spirulinauittreksel plus zink in patiënten van chronische arsenicumvergiftiging: een willekeurig verdeelde placebo-gecontroleerde studie. (Risicofactoren). Dagboek van het Toxicologie: Het klinische Toxicologie. 44.2 (Maart 2006): p135 (7). Simpore, J., et al. De „rehabilitatie van de voeding van hIV-Besmette en hIV-Negatieve Ondervoede Kinderen die Spirulina.“ gebruiken Annalen van Voeding & Metabolisme. 49, 2005:373 - 380. Mao, TK, et al. „Gevolgen van een op spirulina-Gebaseerd dieetsupplement bij de cytokineproductie van allergische Rhinitispatiënten.“ Dagboek van Geneeskrachtig Voedsel. De lente van 2005; 8 (1): 27-30.
Ontkenning en Termijnen van Gebruik
Van pagina Spirulina aan de Anti het Verouderen index van de Gids
|