Huis
Het anti Verouderen Blog
Het anti Verouderen - 5
Het anti Verouderen - A
Het anti Verouderen - B
Het anti Verouderen - C
Het anti Verouderen - D
Het anti Verouderen - E
Het anti Verouderen - F
Het anti Verouderen - G
Het anti Verouderen - H
Het anti Verouderen - I
Het anti Verouderen - J
Het anti Verouderen - K
Het anti Verouderen - L
Het anti Verouderen - M
Het anti Verouderen - N
Het anti Verouderen - O
Het anti Verouderen - P
Het anti Verouderen - Q
Het anti Verouderen - R
Het anti Verouderen - S
Het anti Verouderen - T
Het anti Verouderen - V
Het anti Verouderen - Y
Het anti Verouderen - Z
Verklarende woordenlijst van Termijnen


XML RSS
Wat is dit?
Voeg aan Mijn Yahoo! toe
Voeg aan Mijn MSN toe
Voeg aan Google toe

 

Groene Koffie

Het groene de bonenuittreksel is van de Koffie gevonden in recent onderzoek om het anti-oxyderende effect tweemaal te hebben dan groen thee of druivenzaaduittreksel.

De component in koffie verantwoordelijk voor veel van de gezondheidsvoordelen wordt genoemd chlorogenic zuur.

Chlorogenic zuur neutraliseert vrije basissen, en pakt het probleem van hydroxylbasissen aan, allebei waarvan tot cellulaire degeneratie kunnen leiden indien ongecontroleerd verlaten.

Het helpt ook metabolisme regelen.

Andere voordelen van het groene uittreksel van de koffieboon in studies hebben een verhoging van de doeltreffendheid van pijnmoordenaars, vooral voor migrainemedicijnen, een vermindering van het risico van diabetes omvat, en bijstaand het lichaam brand een hoger deel vetten in vergelijking met koolhydraten.

Groene Koffie - Studies

Barrett-Connor, E., J.C. Chang, en S.L. Edelstein. 1994. Koffie-geassoci?ërde die osteoporose door dagelijkse melkconsumptie wordt gecompenseerd. Dagboek van American Medical Association 271 (26 Januari): 280.

Urgert, R., et al. 1996. Vergelijking van effect van cafetire en gefiltreerde koffie op serumconcentraties van leveraminotransferases en lipiden: Halfjaarlijkse willekeurig verdeelde gecontroleerde proef. British Medical Journal 313 (30 Nov.): 8.

Urgert, R., et al. 1995. De niveaus van cholesterol-opheffende diterpenes cafestol en kahweol in diverse koffie brouwt. Dagboek van Landbouw en Chemie van het Voedsel 43 (Augustus): 2167.

Rosmarin, PC., W.B. Applegate, en G.W. Somes. 1990. De consumptie en het serumlipiden van de koffie: Willekeurig verdeeld, oversteekplaats klinische proef. Amerikaans Dagboek van Geneeskunde 88 (April): 349.

Salvaggio, A., et al. 1991. Koffie en cholesterol, een Italiaanse studie. Amerikaans Dagboek van het 134:149 van de Epidemiologie.

Superko, H.R., et al. 1991. Caffeinated en cafeïnevrij gemaakte koffiegevolgen voor plasmalipoprotein cholesterol, apolipoproteins, en lipaseactiviteit: Een gecontroleerde, willekeurig verdeelde proef. Amerikaans Dagboek van het Klinische 54:599 van de Voeding.

van Rooij, J., et al. 1995. Een placebo-gecontroleerde parallelle studie van het effect van twee types van koffieolie op serumlipiden en transaminases: Identificatie van chemische substanties betrokken bij het cholesterol-opheffend effect van koffie. Amerikaans Dagboek van Klinische Voeding 61 (Juni): 1277.

Zock, P.L., et al. 1990. Effect van een lipide-rijke fractie van gekookte koffie op serumcholesterol. The Lancet 335 (26 Mei): 1235.


Ontkenning en Termijnen van Gebruik


Van de Groene pagina van de Koffie aan de Anti het Verouderen index van de Gids