Huis
Het anti Verouderen Blog
Het anti Verouderen - 5
Het anti Verouderen - A
Het anti Verouderen - B
Het anti Verouderen - C
Het anti Verouderen - D
Het anti Verouderen - E
Het anti Verouderen - F
Het anti Verouderen - G
Het anti Verouderen - H
Het anti Verouderen - I
Het anti Verouderen - J
Het anti Verouderen - K
Het anti Verouderen - L
Het anti Verouderen - M
Het anti Verouderen - N
Het anti Verouderen - O
Het anti Verouderen - P
Het anti Verouderen - Q
Het anti Verouderen - R
Het anti Verouderen - S
Het anti Verouderen - T
Het anti Verouderen - V
Het anti Verouderen - Y
Het anti Verouderen - Z
Verklarende woordenlijst van Termijnen


XML RSS
Wat is dit?
Voeg aan Mijn Yahoo! toe
Voeg aan Mijn MSN toe
Voeg aan Google toe

 

Het vermijden van Verwerkt Voedsel

Het vermijden van verwerkt voedsel wordt gebruikt als anti het verouderen methode door velen, aangezien het verwerkte voedsel typisch veel of het grootste deel van hun nutritients in hen heeft verloren.

Wat vervangen de naam „verwerkt voedsel“ met „empthy calorieën“ wegens dit gebrek aan nutritients in dergelijk voedsel.

Maar het verwerkte voedsel is slechter dan enkel empthy calorieën. Veel van het verwerkte voedsel bevatten bewaarmiddelen, additieven, en chemische producten die zich in vele lichamelijke functies met inbegrip van hormonen mengen.

Natuurlijk, zijn er veel meer aan anti het verouderen diëten dan enkel vermijdend verwerkt voedsel (met inbegrip van caloriebeperking en de correcte combinatie voedsel en voedselingrediënten, zoals die in het populaire dieet van de Streek wordt bevorderd, bijvoorbeeld), maar het is een belangrijk stuk voor vele practioners niettemin.

Er is onderzoek dat het begrip steunt om verwerkt voedsel, met inbegrip van een studie van Harvard te vermijden, waarin het vermijden van hoog-carburator de hartkwaalrisico van de voedselbesnoeiing in vrouwen door 30 percenten verwerkte.

De hoofdonderzoeker van de studie was Frank HU, een verwante professor van voeding en epidemiologie op de School van Harvard van Volksgezondheid.

Aangezien een ander voorbeeld, in één onderzoekstudie, verwerkte resulteerde de vleesconsumptie in 67% verhoging van alvleesklier- kankerrisico. De studie werd uitgevoerd bij de Universiteit van Hawaï en volgde bijna 200.000 mannen en vrouwen zeven jaar.

Alvleesklier- kanker is niet de enige negatieve bijwerking van het verbruiken van verwerkt vlees zoals hotdogs. De leukemie schiet ook et al omhoog door 700% na de consumptie van hotdogs, volgens Preston-Martin, S. De „n-nitroso samenstellingen en tumors van kinderjarenhersenen: Een geval-controle studie“ onderzoeksdocument.

Vermijdend Verwerkt Voedsel - Studies

Preston-Martin, S. et al. De „n-nitroso samenstellingen en tumors van kinderjarenhersenen: Een geval-controle studie.“ Kanker Onderzoek. 1982; 42:5240 - 5.


Ontkenning en Termijnen van Gebruik


Van het Vermijden van de Verwerkte pagina van het Voedsel aan de Anti het Verouderen index van de Gids