Het vermijden van Alcohol
Het vermijden van alcohol is één van de sluitstenen van anti het verouderen levensstijl. De alcohol wordt aangetrokken naar celmembranen, en het concentreert zich daar. Wanneer het de membranen van de zenuwcel bereikt, kan de alcohol de functie van zenuwcellen veranderen en zo gedrag beïnvloeden.
Het direct alcohol-veroorzaakte jaarlijkse sterftecijfer van de V.S. is minstens 100.000, volgens sommige analisten.
Naast dood, is de alcohol geassoci?ërd met vele voorwaarden schadelijk aan het lichaam, met inbegrip van supression van vitaminefuncties en eetlust, stoornis van de productie van de bloedcel, de dood van de hersenencel, en hormoononevenwichtigheid, bijvoorbeeld.
Naast met het roken, is de alcoholconsumptie geassoci?ërd zoals zijnd één van de belangrijke oorzaken van het versnelde verouderen.
Er is één heldere vlek in alcohol verwante substanties, nochtans. De onderzoekers hebben een substantie in rode wijn gevonden, genoemd resveratrol, die potentieel voor significante het levensextention heeft.
De informatie komt uit onderzoek door David Sinclair, Ph.D., hulpprofessor van pathologie op de Universitaire Medische School van Harvard die de levensduur van alle cellen van de het levensvormen geteste tot dusver gist zegt, zijn de fruitvliegen, de wormen en de muizen dramatisch verlengd door minieme hoeveelheden rode wijnuittreksel, resveratrol.
De huid van rode druiven is de overvloedigste bron van resveratrol, een uniek middel tegen oxidatie dat de rode druiven als defensie tegen paddestoelen produceren.
In het wijnbereidingsprocédé, produceert de gisting resveratrol, en zijn dan bewaard wanneer de wijn anders wordt gebotteld zou de substantie in dagen verdwijnen.
Onder de verscheidenheden van rode wijn, bevestigen talrijke studies dat de Pinot Noir de hoogste hoeveelheden resveratrol verstrekt.
Gelukkig, zijn er nu bedrijven die het uittreksel van de resverathol rode wijn veroorzaken, met methode die gelijkaardige biologische activiteit aan rode wijnconsumptie heeft, die opname van dit voordelige middel tegen oxidatie zonder de alcoholconsumptie toelaten.
Vóór deze nieuwe die methode, tests door de onderzoeker David Sinclair wordt uitgevoerd van Harvard, Ph.D., en Cornells Gekreukt Leroy, slaagde Ph.D., een professor van installatiewetenschap, er niet in om om het even welke significante biologische activiteit van resveratrol in dieetsupplementen met inbegrip van tabletten, capsules of vloeibare kruidenuittreksels te vinden.
De reden schijnt te zijn omdat de inkapseling er niet in slaagt om het luchtdichte die milieu te dupliceren in een wijnfles wordt gevonden, die resveratrol bewaart.
Dit verandert nu.
Een nieuwe technologie genoemd die Licaps, door Capsugel (een bedrijf van Pfizer) specifiek wordt ontwikkeld voor vloeibare ingrediënten, vult gelatinecapsules in een stikstof, eerder dan een op zuurstof gebaseerd milieu en van het verbindingen dieetsupplement ingrediënten in een luchtdichte pil.
Een stikstofbel binnen de capsule houdt ook om het even welk bederf op.
De technologie van Licaps wordt gebruikt om het eerste gestabiliseerde rode wijnuittreksel te veroorzaken, dat biologische activiteit heeft aangetoond.
Vermijdend Alcohol - Studies
Ontkenning en Termijnen van Gebruik
Van het Vermijden van de pagina van de Alcohol aan de Anti het Verouderen index van de Gids
|